In nomine dei nostri Satanas Luciferi excelsi!

Křesťanství

20. února 2009 v 22:57 | Leviathan |  In The Hell
Dlouho jsem přemýšlel, jestli o něm napsat či ne. Nakonec jsem ale došel k rozhodnutí, že Vám dám tu možnost zjistit můj názor. Předem zdůrazňuji, že toto nebude článek pro pánbíčkáře...ti ať si své názory nechají pro sebe, nebo ať je PŘIJATELNOU formou napíší do komentářů. Začíná tady "hra na pravdu"!
Můžu jistojistě říct, že pokrytečtější věc jsem neviděl. Je mi sice 15, ale toto přesáhlo snad všechny meze a táhne se už přes 2000 let. Víra je dobrá věc, já například věřím, že každý máme svůj úděl, a že nám "něco" určuje naši životní dráhu. Taky věřím v posmrtný život.....ale v Boha? Dokáže mi někdo definovat, kdo, či co je to vlastně Bůh? Je to Váš soused? Nebo je snad ve vládě? Já ho tedy nikdy neviděl...jestli někdo ano, měl bych pro něj pár vzkazů :) Přemýšlel snad nějaký křesťan, že toho Boha si mohl klidně někdo vymyslet a ty milióny lidí teď namísto Boha uctívají onu osobu? Asi ne...křesťanství dnes plní úlohu vymlouvání a modlení. Já si však myslím, že je lepší vzít věci do vlastních rukou, než se neustále modlit a čekat, že něco lepšího přijde samo. Co myslíte Vy....nenadešla doba, kdy se má začít člověk spíše spoléhat sám na sebe?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Wicked Mind Wicked Mind | E-mail | Web | 21. února 2009 v 11:57 | Reagovat

Docela s tebou souhlasím.. Jestli existuje bůh a je tak dobrý, spravedlivý a všemohoucí jak křesťané věří, tak proč proboha nemůže zabránit různým katastrofám, utrpení a zlu který jsou na světě?!  Víra v boha je hodně stará, v tý době byli lidé úplně jiní, nevzdělaní a podobně tak uvěřily v nejrůznější nesmysli.. Nikdy nebylo dokázáno že taková bytost existuje. To je pravda, nestačí se jenom modlit za boha aby nás ochránil, kdybysme v tohle všichni věřily tak brzo vymřeme..

2 La Duchesse La Duchesse | Web | 21. února 2009 v 12:39 | Reagovat

Já pocházím z křesťanské rodiny, ale za křesťanku se nepovažuju. Jednoduše proto, že to není moje "vlna".

Ale musím ti oponovat, protože evidetně nemáš představu, co to křesťanství vlastně je :-)

Křetané si boha nepředstavují jako člověka. Možná vycházíš z toho, že bohem je Kristus. Ale ten je jenom boží syn (nebo tak si to aspoň interpretují lidé), který přišel světu ukázat nové náboženství, jiný pohled. Já si nemyslím, že bůh ukázal prstem, řekl Ježíši, existuj a on najednou spadl do Betléma. Byl to člověk, který si uvědomil, že víra nestojí jenom na přísném dodržování určitých pravidel - tedy kašrut a spousta dalších příkazů. Myslel jinak, lidštěji, a tak vzniklo křesťanství.

Za to, jak křesťanství vnímáš ty, můžou lid, kteří mu vůbec nerozumí a dělají z toho pánbíčkářství. Lidi, kteří se od rána do večera jenom modlí a mají za to, že je to přivede ke spáse. A to je strašlivý omyl. Křesťanství takové není, ti lidé si ho jenom takové udělali. To jsou lidé, kteří vůbec boha ani víru samotnou nechápou, ale jenom se tváří, že všemu rozumí. Ale naštětsí existuje i spousta těch, kteří takoví nejsou.

Křesťanství je tolerantní náboženství a pokud máš pocit, že ne, tak jsi asi ještě nepoznal judaismus nebo islám :-)

Neber to tak, že se křesťanů zastávám, nepatřím mezi ně, i když věřím ve vyšší smysl téhle pomatené lidské existence.

Vnímáš křesťanství podobně zkresleně jako křesťané satanismus. Nechtěj vědět, co by ti o něm řekli a to jenom proto, že mají málo "informací".

Vše v dobrém ;-)

3 La Duchesse La Duchesse | Web | 21. února 2009 v 12:39 | Reagovat

Jejda, to jsem se rozepsala :D

4 Leviathan Leviathan | 21. února 2009 v 13:04 | Reagovat

Né všichni jsou takoví, jako ty. Nejsem idealista, vidím, že jakýkoliv křesťan si přede mnou radši zakryje obličej a jde dál...nebudu se tady hádat, ale ten svět venku je trochu jinačí

5 La Duchesse La Duchesse | Web | 21. února 2009 v 13:18 | Reagovat

Ne, všichni takoví nejsou, ale taky všichni nejsou takoví, jak si je představuješ ty :-)

Ale respektuju tvůj názor, a upřímně řečeno, v něčem se ti ani moc nedivím . . .

6 Leviathan Leviathan | 21. února 2009 v 13:25 | Reagovat

Ale neříkám, že lidi jsou špatní...mě se jen z pohledu satanisty nelíbí ta víra

7 Oroniel15 - SB:-* Oroniel15 - SB:-* | Web | 21. února 2009 v 13:55 | Reagovat

Lidé ze začátku uctívali přírodu. Bohy nazývali to, čemu nerozumněli - blesky, povodně, výbuchy sopek atd. Teď lidé nazývají Bohem něco, co řídí náš svět a jejich životy. Když se vezme v úvahu, že jsou milióny křesťanů, pak racionální mozek řve, že jeden Bůh nemůže vést milióny svých stoupenců, stejně jako nemůže slyšet modlitby všech... I nyní lidé říkají, že například hurikány jsou božími tresty a ne obyčejnými přírodními jevy. Kdyby nás bůh stvořil, pak by nás nechtěl ničit a už vůbec by nedovolil, abychom ničili sami sebe a to, co vytvořil - přírodu, naši planetu. Stejně tak nevěřím, že Bůh stvořil celý svět a vesmír (ptákovina nad ptákoviny). Nevěřím v Boha jako v dědečka, co sedí na nebesích a omilosrdňuje a trestá. Říká se, že čím víc v něco věříš (nebo - čím víc se něčeho bojíš), tím skutečnější to činíš.

Mě osobně nevadí, že věří v něco takového, ale vadí mi, co křesťané dělali v historii. Kvůli tomu mi jsou silně proti srsti. Zabíjení a okrádání ve jménu Boha je to nejubožejší, co kdy kdo vymyslel. A vsadim boty, že ty vysoké křesťanské hlavy nadmíru se**, že už nemají takový vliv jako dřív.

Jednou jsem četla zajímavou definici Boha - Bohem se dá nazývat nepochopitelná síla přírody, která stvořila vesmír a tenhle svět. Ta síla je tak veliká, tak nepochopitelná, nepředstavitelná a inteligentní, že nejde jinak, než ji nazývat Bohem.

Jestli je tedy Bohem síla přírody, pak křesťané uctívají úplně něco jiného, než by měli... :)

Nom, to je můj názor:)

8 Leri Leri | Web | 21. února 2009 v 14:03 | Reagovat

No, já osobně křesťanka nejsem, a tudíž na Boha nevěřím...

   Přesto je to jejich věc, víš oni si tím vlasntě ulehčují život...

   My...ti co nevěříme ho máme někdy až moc složitý, jak si psal, bereme vše do vlastních rukou a jsme na to sami..víš jak to myslím...

Jenže oni, oni v něco věří...říkají si, že jim pomůže..vše si ulehčují jen při pomyšlení na to, že jim něco pomáhá, že je s nimi!...

Nechci nikoho obhajovat ani nechci tvrdit, že Bůh je, ale je to věc Křesťanů a nikdo by je neměl odsuzovat. A také nechci tvrdit, že je nějak zásadně odsuzuješ, ale vyznělo to tak!

9 Daniela Daniela | Web | 21. února 2009 v 15:26 | Reagovat

1.) Skvelá adresa blogu:)

2.) Kresťanstvo. Úplne s tebou súhlasím. Hranie sa na Boha je pre slabochov a alibistov, ktorí nemajú dosť odvahy na to, aby na seba vzali zodpovednosť za seba a svoje činy. Ľudia, čo veria vo ,,vyššiu moc", večný život či spásu sveta nie sú nič, len banda tupcov s vymytými mozgami... nie som satanistka, no som zo zásady proti náboženstvu a akémukoľvek oblbovaniu ľudí. Povedzte mi, kto kedy videl nejaký zázrak? Videli ste nieoho vstať z mŕtvych? Videli ste niekoho premeniť víno na vodu? Nejde o nič iné ako o princíp pravdepodobnosti, ktorý každému čo i len trochu rozmýšľajúcemu človeku povie,že je oveľa pravdepodobnejšie, že nejaký muž (ak teda žil, čomu neverím) sa oženil, mal dieťa a zomrel, ako to, že sa narodil panne, kráčal po vode a kriesli mŕtvych!

10 Daniela Daniela | Web | 21. února 2009 v 15:26 | Reagovat

opačne- vodu na víno XD

11 Leviathan Leviathan | Web | 21. února 2009 v 16:35 | Reagovat

Neboj Leri, neodsuzuju je...to spíš oni dělají nám. Je dobré si něčím ulehčovat život...ale taky musím souhlasit s Oroniel, že když se podívám zpátky do minulosti, tak křesťanství toho dobrýho moc nepřineslo...teď už je to zase o něčem jiným

12 Daniela Daniela | Web | 21. února 2009 v 16:46 | Reagovat

Keď už sme pri vzájomnom chválení blogov, nespriatelíš?

13 Andy Andy | Web | 21. února 2009 v 16:59 | Reagovat

Také jsem nad Bohem párkrát přemýšlela, ale to už dávno a furt mi to nějak nešlo do hlavy...Existuje Bůh??? Co pro nás vlastně dělá, když už tu je??? atd.

14 Leri Leri | Web | 21. února 2009 v 17:05 | Reagovat

Ano, to je sice pravda...Znám jako takhle hodně křesťanů, u nás na vesnici je jím skoro každý, ale přesto jsem nepotkala žádného, který by lidi, kteří nevěří, odsuzoval...

Je pravda, že nic moc dobrého nepřineslo...a když už jsme u toho, co přinesli dobrého lidi, kteří nevěří?...

Jako lidé jsme na tom úplně stejně...jsou lidi, kteří věří a přinesli něco dobrého a jsou také nevěřící , kteří přineli také hodně dobrého...V tomhletom není skoro žádný rozdíl...Ale nechci se hádat, jen říkám svůj názor:-)

15 YoUrFuCkInGoTt.[#Miush/ka#] YoUrFuCkInGoTt.[#Miush/ka#] | Web | 21. února 2009 v 17:46 | Reagovat

souhlasim.. jenom... nevěřím na osud.. nevěřim a to že sme vznikly z opic ani na to že nás stvořil bůh.. ale tu teorii který věřim asi jen tak někdo nepochopí... Jsou jistý knížky o tom.. ale na ty by musela bejt chuť k přečtení...

16 Lukin Lukin | Web | 21. února 2009 v 17:46 | Reagovat

Ahoj. Máš zájem být v rámci oblíbených web-stránek prosím? Předem díky. Temnota se vkrádá i ke mně. Začíná nová éra. Satan přichází. Skutečně. Skutečně. A to myslím vážně.

17 Ettelwen Ettelwen | Web | 21. února 2009 v 18:52 | Reagovat

Souhlasím. Akorát když to tady projíždím, myslím že nebudu tak dobrá abych napsala dlouhý komentář. Nemám ani tak dlouhé články jako je délka některých tvých komentářů :) A můj názor? Nevím, ale v Boha nevěřím. Tedy  věřím že existuje nějaký ten "vyšší smysl" ale nemyslím že je to Bůh. Nevím jak popsat to, co si myslím že existuje... Snad to vymyslím a třeba i dodatečně dopíši ;)

18 Oroniel15 - SB:-* Oroniel15 - SB:-* | Web | 21. února 2009 v 19:15 | Reagovat

teď je to vo penězích a politice

19 Daniela Daniela | Web | 21. února 2009 v 19:47 | Reagovat

To som rada:) chceš aj nejaký diplom?

20 Markéta Markéta | Web | 21. února 2009 v 20:45 | Reagovat

Já nad tímhle taky přemýšlela. Taky na tohle téma chci psát článek na blog. A došla jsem k tomu, že křesťanství se od původního ideálu dost zvrtlo. Tak třeba mají přikázání Nezabiješ a když se člověk podívá třeba na křižácké války tak dost pochybuje o tom, že to myslí vážně. Pro mě je to jako víra takový hrozně svazující. Vlastně mám strach z jakýhokoliv fanatismu a ten vidím třeba v přikázání Nebudeš mít jiného Boha mimo mě (nebo tak nějak to tam je myslím). Líbí se mi taková ta pohanská víra, magie, přírodní bůžkové, starý zvyky, rituály atd. to bylo a pak přišlo křesťanství a všechno smetlo a donutilo lidi věřit v jednoho boha a dost.Všechno co lidi dělají je "vůle boží" a to nepochopené je dílo ďáblovo a musí se to zničit. Pro mě to nemá takovou tu hloubku. Já vim, že takhle je to psaný děsně zjednodušeně a přitom je to o dost složitější. Nevím, jestli existuje bůh, ale věřím v jiné světy, jiné roviny, magii, posmrtný život, psychickou energii, "jiné tvory" atd. :)

Taky se mi nelíbí jak některý lidi nechtějí dělat nic s mizerným životem, protože "je to vůle boží" aby tak žili. Myslim, že každý má právo na život podle sebe jen se pro to musí něco udělat. Nevim třeba tomu rozumim špatně, ale je to můj názor.

21 Markéta Markéta | Web | 21. února 2009 v 21:01 | Reagovat

Jinak děkuju za hezkej komentář. I já jsem ráda, že jsme spřátelili. Máme podobný názory. Ráda jsem poznala další z toho mála spřízněných duší. :)

22 Gigi Gigi | Web | 21. února 2009 v 21:21 | Reagovat

tak velké téma budeš muset rozšířit...Líbí se mi názor La Duchesse

23 Oroniel15 - SB:-* Oroniel15 - SB:-* | Web | 21. února 2009 v 21:58 | Reagovat

kdoví, co všechno za tím je... i když jsou věci, které křesťanská církev sama vytvořila, aby skryla pravdu... a šťourat do tohohle tématu, to je fakt síla teda...

Markéto, souhlasím s tebou v tom, že přírodní magie a rituály jsou lepší - má to větší kouzlo než modlení pod obrázkem Panny Marie nebo ukřižovaného Krista...

24 Gigi Gigi | Web | 21. února 2009 v 22:30 | Reagovat

co kecááš..ty viš že seš muj milášek

25 Leviathan Leviathan | 22. února 2009 v 9:33 | Reagovat

To rád slyším...ty seš taky moje zlato. Myslím, že fakt bude potřeba udělat pokračování :)

26 LucY - SB LucY - SB | Web | 23. února 2009 v 14:14 | Reagovat

Nejsem ateista, ale ani nejsem křesťan. Jde o to, že prostě jen věřim v to, že někdo jako bůh existuje. Že je nad nama nějaka ruka, ktera určuje co jak bude. Nemodlim se každý večer, aby byl na světě mír a další takový věci, ale někdy si s tim někym třeba jen tak povídám, nebo spíš ho žádám, když jsem vážně v nouzi, nechci o tom nikomu říct a tak ,,ho" prosim, aby mi pomoh. Někdy to vyjde a vážně se všechno obrátí k lepšímu a pak to jaksi utvrdí takovou tu mou víru nevíru a když se to nevydaří, tak zase naopak má víra nevíra klesne.. Křesťanství nějak moc neuznávám, ale je to každého věc. Každý v něco věří a i tihle lidé mají svou víru..

27 child of the starlight child of the starlight | Web | 24. února 2009 v 22:32 | Reagovat

No křesťanství... hehe, bible mi sama o sobě nevadí, je to jedna z nejstarších knih, ale obsah... no, to je jiná. Vzhledem k tomu že byl kristus prohlášen za svatého desítky let po své smrti na jakési konferenci... heslem církve ve středověku bylo " modli se a pracuj" ... církev zabila miliony žen z nářku z čarodějnictví/ a to myslim že ani polovina žen tam čarodějnice nebyly/

odsuzují jakékoliv jiné náboženství.... že k "bohu" se lze dostat jen přes církev /což rozhodně není pravda/ a pořádali takové veselé pařby jako křižácké "procházky".... že vyvinuli nenávist a jisté pohrdání k ženám a mnoho, mnoho dalších.... jako papež který byl bývalý pirát a rozhodně nebyl nejčistší ani tehdá... taky přijetí křesťanství zosnoval jedním podpisem jeden panovník... ze soukromých důvodů... je celé křesťanství podle mne největší duchovní omyl našeho světa, hehe

28 HanisShka Twoje SB ♥MTMMMMMR♥ HanisShka Twoje SB ♥MTMMMMMR♥ | Web | 25. února 2009 v 19:46 | Reagovat

Souhlasím s tebou! Křesťanství nepodpuruju a nikdy ani podporovat nebudu. Já,....nedokážu si představit, jak jsem to s někým takovým mohla vydržet přes 2 roky...ale...chodila jsem s křesťanem...já vím, zní to divně...ale, když jsme se spolu dívali na telku a já si dávála pozor, abych nepronesla něco, na účet křesťanství....musela jsem se místo toho smát, protože toho kluka mi snad fakt někdo poslal z nebe:D i když sama nevím....poslouchala jsem ty keci od Landy na jeho křesťanských vánočních koncertech...a musím říct, že jsem své myšlenky tentokrát řekla nahlas a před tím klukem....no...hned, jak mi to všechno začal vyvracet a přesvědčovat, že Bůh doopravdy existuje...no....to byl jeden z důvodů našeho rozchodu.....pak tu byly věci, které do tohoto tématu už nezasahují:/ a tak je nebudu ani vytahovat:) Radši...:(

29 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 15. března 2009 v 20:16 | Reagovat

Náboženství poskytuje naději a útěchu těm, kdo se nedokáží postavit pravdě...Je důkazem hlouposti miliard obyvatel. Kdyby Rowlingová řekla, že jsme opravdu všichni mudlové a existuje svět, který nevidíme, nedivil bych se, kdyby se našlo pár tisícovek lidí, kteří by uvěřily...

30 Leri Leri | E-mail | 21. března 2009 v 21:16 | Reagovat

Zdravím

Hodně zvláštní je, že tady máte jakési devatero, které jsme nečetla, ale ten název je něco jako desatero, že? Proč tedy píšeš, že něvěříš, když tady máš věci, které jsou odvozené od bible, od Boha? Jen si to někdo předělal? A co je ta druhá víra? Ta má důkazy? Mně moc hezká nepřipadá...černé oblečení....

31 bechris bechris | 21. března 2009 v 21:19 | Reagovat

sry, to jméno nemělo být Leri, ale bechris

32 Marry Anne Marry Anne | Web | 5. dubna 2009 v 13:34 | Reagovat

Tak to je pojato přesně... Křesťanství je víra v NIC

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama