In nomine dei nostri Satanas Luciferi excelsi!

Křesťanství Nr.2

22. února 2009 v 10:19 | Leviathan |  In The Hell
Tohle chce pokračování...pokusím se navázat na předchozí článek a doplnit, na co jsem zapomněl. Historii už jsme tak nějak probrali v komentech, takže tu tady rozebírat nebudu (každý ví, jak to bylo :) Já zásadně NEODSUZUJU křesťany! A to kvůli tomu, že bych pak byl jako oni. Je mi taky úplně jedno, že islám nebo judaismus jsou mnohem méně tolerantní náboženství...já tento a předchozí článek píšu z pohledu satanisty a proto to musíte chápat a číst z mého pohledu :) Každá víra je dobrá, pokuď přináší užitek...v dnešní době si myslím, že je celkem dobré v něco věřit. Avšak ve zdravé míře...někteří křesťané jsou opravdu netolerantní jak vůči ateistům, tak vůči satanistům. Považují totiž všechno jiné než křesťanství za špatné. Neříkám, že takoví jsou všichni, ale je jich dost. Nechci je hanit, ale ani nechci polevovat ze svého názoru. Podle mě je křesťanství špatné, a tento názor mi nikdo nevezme. Možná jednou nastane doba, kdy křesťané konečně pochopí, že jsme všichni lidé a víra je jen malý rozdíl mezi námi. Myslím, že jsme na dobré cestě, mám pár přátel křesťanů a ti mě chápou a respektují. To hlavní ve víře je totiž věřit v něco lepšího, a to je snad v každé víře...nevím tedy, proč se dělají takové rozdíly. Já se řídím satanismem...je to můj životní styl, který mi ukazuje, že je důležitější uspokojovat sebe sama, než se řídit nesmyslnýmí dogmaty :) Proč totiž skrývat to, že jsme vzešli ze zvířat? Chováme se tak...co je na tom špatného? Nikdo jiný než my s tím žádnou vědu nedělá...vím, že všechna ostatní zvířata jsou mnohem šťastnější než my. Víte proč? Jelikož mnohem více myslí na to, jak sebe sama či druhého uspokojit. Proto nechápu desatero přikázání...je to hloupost. Člověk by měl dělat to, co uzná za vhodné, pokuď to neubližuje jiným. Smyslem života je si ho užívat nebo ne? Každý ví, že dnes už pramálo lidí taková přikázání dodržuje...ví totiž, že stačí zajít do kostela a za 15 minut má zase duši čistou.Podle mě ani není potřeba tam chodit, jelikož je vše úplně přirozené a nepotřebuje to žádné rozhřešení. Křesťané si vírou zlepšují život, a to já respektuji. Já se nestydím za to, jaký jsem. My soul is black as coal...a jsem na to pyšný :) Jsem jaký jsem, jsem Satanista ;) Leviathan
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Wicked Mind Wicked Mind | E-mail | Web | 22. února 2009 v 11:50 | Reagovat

jj to je pravda, hh mám na to skoro úplně stejný názor, ale určitě bych to nenapsal líp než ty :D Je pravda že jsme na světě jen malou chvíly a místo aby jsme si ho aspoň trochu užily tak se takle "omezujeme" křesťanstvím navíc když to může být i obyčejný výmysl.. Taky si myslím že je blbost chodit do kostela když někdo udělá něco nesprávného, nějaký hřích, aby mu bůh odpustil, spíš by měl udělat zase na odplátku něco správného aby se očistil...  :)

2 Lukin Lukin | Web | 22. února 2009 v 12:45 | Reagovat

pro "Leviathan": Díky za to, že jsi si mě přidal do oblíbených web-stránek. Už jsi také na Olympu také přidaný v oblíbených web-stránkách i ty. Díky.

3 Oroniel15 - SB:-* Oroniel15 - SB:-* | Web | 22. února 2009 v 13:13 | Reagovat

zajímavý článek... právě koukam na jeden film -Zeitgeist - myslim, že by ses měl po něm podívat (mě to úplně dostalo do kolen). Ukazují tam na to, že křesťanství má původ s pohanských náboženstvích a že si celé křesťanství lidé špatně vyložili a výsledkem bylo zabíjení (Doba temna). Fakt je to drsný, musíš zkusit si to někde sehnat!

4 Leri Leri | Web | 22. února 2009 v 13:15 | Reagovat

No, že je neodsuzuješ, to už jsme si řekli v komentech. To můžu vynechat...A stejně tak už jsi psal, že víš, že takoví nejsou všichni..takoví, kteří odsuzují lidi jako jsi ty;)...To vše už vím, přesto s tebou nemůžu souhlasit v jedné věci...A to, že křesťané považují jiné náboženství za špatné...Toto není pravda...Máme ve třídě..a ne jenom tam, ale i všude u nás na vesnici mnoho křesťanů, a všem je to úplně ukradené... HELE, ZASE JE TO MŮJ NÁZOR...A NE ŽÁDNÁ HÁDKA...!!!

5 ... ... | Web | 22. února 2009 v 14:34 | Reagovat

Heh, křesťanství...

Začal bych asi takto: Já, jakožto člověk uznávající pouze logicky odůvodnitelné věci, nechápu žádný typ 'náboženství', jako takový. Nepochopím, že člověk spoléhá na pomoc zhůry, posmrtný život, co Alláh nevidí... Takové věci jsou absolutně vyloučené z hlediska fyzikálních zákonů. Jenže, to, že je nechápu neznamená, že je řeším, obvykle se s křesťanem prostě na téma křesťanství nebavím. Nu, ale pak je tu ta rovina, která mě konkrétně na křesťanství sere nejvíce. Abych udržel kontinuitu povídání začnu od začátku, tedy od doby, kdy křesťanství mělo smysl (de facto jediné období, kdy mělo smysl a velice lidstvu, tehdy Evropě, pomohlo) - byla to doba, kdy antická učenost stagnovala na mrtvém bodě. Přesně v té době se objevilo křesťanství a začalo se rozšiřovat a spolu s ním se rozšiřovala učenost. Kláštery byly něco jako univerzity. Tehdy křesťané povznesli úroveň Evropy na velmi vysokou, ale pak to začalo jít z kopce. Tak si zvykli na svůj post 'inteligence', že začali považovat svůj názor za ten jediný pravý - začala doba temna (podle mě žádné zabíjení nebyla příčina, ale normální úpadek rozumu). Bohužel křesťanská církev není schopná uznat svou porážku a tak škodí v tomto ohledu dodnes. Jen se podívám na Ameriku a jejich 'God bless America!' a chce se mi brečet... Nebýt toho, tak jsou povoleny výzkumy v genetice člověka, potravin, genealogie a všeho podobného. Darwinistická teorie by byla nekontroverzní a plně platná (což v Americe není). Zkrátka, proti nefanatickým křesťanům nemám nic, ale proti křesťanské církvi mám toho hodně, protože kdyby se držela svého počátečního pokrokového ducha, tak tento příspěvek píši v jiném duchu, ale hlavně v jiné části mléčné dráhy...

6 Misha tvé SB! Misha tvé SB! | Web | 22. února 2009 v 15:09 | Reagovat

Ahoj vyhlašuju na svym blogu SONP tak pokud máš zájem tak se přihlaš xD páá

7 Daniela_SB Daniela_SB | Web | 22. února 2009 v 18:55 | Reagovat

,,je to můj životní styl, který mi ukazuje, že je důležitější uspokojovat sebe sama, než se řídit nesmyslnýmí dogmaty :)"

Úplne súhlasím. Bol bi si plz tak dobrý a napísal mi na blog ešte niečo viac o satanizme? Mám taký pocit, že ak je toto jedna z jeho základných myšlienok, nemám k nemu veľmi ďaleko...

8 ... ... | Web | 22. února 2009 v 21:43 | Reagovat

Nevím, jestli se dá pochybovat o významu křesťanství v historii, protože ten tam bezpochyby byl, ať už pozitivní, či negativní - to je otázka spíše filosofická. Každopádně začátek křesťanství podle mě byl přínos. Což se o satanismu, jako náboženství, říci nedá (pokud jako takové existuje). Nicméně filosofie carpe diem je mi bližší, než sedum smrtelných hříchů... :D

9 La Duchesse La Duchesse | Web | 23. února 2009 v 9:15 | Reagovat

Jsem ráda, že křesťany neodsuzuješ, protože ten první článek přesně takhle vyzněl :-)

10 Ettelwen Ettelwen | Web | 23. února 2009 v 9:53 | Reagovat

Nevím co víc k tom napsat. Souhlasím s tímhle článkem...

11 LucY - SB LucY - SB | Web | 23. února 2009 v 14:18 | Reagovat

Jj, respektuju tvůj názor a líbí se mi;). Naprosto s tebou souhlasim, že každý má mít v dnešní době nějakou svou víru nebo aspoň je to dobre a opravdu neni nejlepší někomu jeho vyru zakazovat nebo ho kvuli ni nenavidět. Neobviňuju nikoho, kdo věří v něco jiného než já, ale nřikám, že třeba nemám ze satanistů strach... Ale nikdy bych je kvuli jejich víře nijak nevinila;). Toť můj názor;)

12 MaRa MaRa | Web | 23. února 2009 v 17:28 | Reagovat

Souhlasim s prvnim i druhym clankem....

Křesťanství podle mě umírá(bude to trvat hodne dlouho nez umre)...a na výsluní se dere islám...podle me je to pro svet skutecná hrozba...

13 maritn maritn | Web | 23. února 2009 v 18:00 | Reagovat

http://lost-ninja.blog.cz/0902/finale-sonap#komentare hlásneš tady pro mne pls jsme tam jako martin.j  jse ve finále sry ze jsem ti to nenapsal do reklam a potom mi dsej vědet na blog pls

14 Gigi Gigi | Web | 23. února 2009 v 20:41 | Reagovat

krásný Gody...konečně splněná má představa. Už se mi taky moooc stejská...už se na tebe moc těšim brouku tak za 2 tejdny X)

15 InKa..your SB** InKa..your SB** | Web | 24. února 2009 v 12:17 | Reagovat

hej jako já neim vo co go..xD..já osobně křestanka nejsem..a to co tadyk řešíte..vážně nechápu..každý má svůj názor..a tak bychom mu ho neměli brát ne,?..mno nic nebudu se do toho rači plíst..jinač hezkej blogís zatim ahoj x))

16 child of the starlight child of the starlight | Web | 24. února 2009 v 22:35 | Reagovat

Hezké... takové hodně částečné rozebrání devatera z tvé strany, příjemné.

17 HanisShka Twoje SB ♥MTMMMMMR♥ HanisShka Twoje SB ♥MTMMMMMR♥ | Web | 25. února 2009 v 19:50 | Reagovat

Taky nechápu, proč se lidi řídí podle pravidla. Taky se mi třeba nelíbí, jak si v klášteře nemůže jeptiška či kněz "užít". Pak je tu velký vzrůst mrtvých dětí, zakopaných na půdě klášterů. Je to opravdo hrozné, když si jeptiška "užije" a tak vlastně "zhřeší"....no, je to hrozné:(

18 YoUrFuCkInGoTt.[#Miush/ka#] YoUrFuCkInGoTt.[#Miush/ka#] | Web | 27. února 2009 v 22:03 | Reagovat

já nevěřím v boha ani nic podobnýho.. ale uznávám takovou zajímavou teorii podle který nás nestvořil ani "bůh" ani jsme nevznikli z opic.... Je to trošku složitější, každopádně náboženstní není asi to pravý pro mě...

19 Faith Faith | Web | 28. února 2009 v 16:10 | Reagovat

Správně, každý má dělat to, co sám uzná za vhodné a neodsuzovat lidi za to, že nejsou to co je on sám. Bohužel, i křesťané jsou čím dál tím víc sobečtější jako ostatně i my všichni. Ale jedno máme společné, jsme lidi, kteří jsme sem přišli stejně. Ať už jakkoli

20 _*Metal.Since*_SB/....lovééé..x) _*Metal.Since*_SB/....lovééé..x) | Web | 1. března 2009 v 21:22 | Reagovat

Věřím leda tak v náhody...každý věří v to své...je to jeho volba...x)

21 ... ... | Web | 2. března 2009 v 0:03 | Reagovat

Taky proto jsem tam dal tu závorku 'pokud jako takové existuje'...

22 Carol Liimatainen ^^ Carol Liimatainen ^^ | Web | 16. března 2009 v 17:00 | Reagovat

Naprosto ve všem s tebou souhlasím! Podle mě špatné vlastnosti jsou stejně přirozené jako ty dobré, člověk by v sobě neměl potlačovat to vlastní "já", měl by se chovat přirozeně, pokud jak už jsi řekl, nikomu to neubližije. Navíc, je pravda, že křesťanství se brání racionálnímu vysvětlení světa, brání se přijmout to, že jsme z opic, ale já myslím, že nejsme o nic lepší tvorové než zvířata, ba naopak, podle mě se z lidí staly ty nejzkaženější tvorové na tomhle světě...

Abych to uzavřela, neodsuzuji křesťany, ale dost mi vadí, že všude kam se podívám, je něco o Bohovi, hlavně v minulosti bylo lidem do hlavy vtloukáno křesťanství a úplně se přestalo uvažovat nad dalším vysvětlením existence světa...

Už nevím, co bych měla dodat, všechno už bylo řečeno, dovoluji si podotknout, že to máš v hlavě srovnaný a to je dobře, jsi další z mála lidí, kdo se na svět kouká realisticky. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama